wiho rekord , haha

wow vad många läsare man kan ha -.- haha 34 e mitt rekord :O.. coolaste coolingen.. aja, idag har jag vart med amanda och kristia ett tag. det var ngra små skogås ungar som skulle komma och ''bråka'' men dom bangade :) tråkigttråkigt :) sen typ hämtade jag lillebror på dagis, sen nu är jag hemma och ska typ snart till erica och sova där :) kulkul. och sean nord kan gå och taaaaaaaa sig. bara så att alla vet de (; . men nu ska jag städa, sen ska 
jag typ äta :)pusspuss

outfit :svarta jeanslegins, grå tröja och vitt linne :D


joline sovde hos mig inatt, haha kolla vad sööt !


oj vad fint hon ritade på min rygg i går, riight ? (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0