inget

hejhej, ehm. idag har jag varit med erica . vi var först och häömtade tilde på dagis, sen var vi lite barnvakter. sen åt vi sen pluggade vi :D, men nu ligger jag i sängen och chattar med bästavän  :D. men snart ska jag sova hhahaha. somnade 1 igår natt. och försov mig imorse .. haha jusdet. idag på so'n kollade vi på forest gump.. haha jag och min lärare gräät på den e så sooorgliig ! haha fett pinsamt för haan :D . jag ääälskar min klass. vi har 2 killar i klassen. och dom märkar man inte av. asså de är såå jävla skönt att bara nästan ha tjejer :)


erica & tilde. så söta :)


haha amanda min heeting! :D


så onödig bild. jag vet ..


puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0