rftgvbygfvdcsxdcfredsf435tw6y7

hejhej bloggen, nu ligger jag i sängen, ska typ ta bort sminket och borsta tänderna snart. e fett trött :) som vanligt ? jag är aaaaalltid trött. iallafall, imoron ska jag typ se på bio med nicke och julia :) vi ska typ se 2012.. shiiit, jag kommer dö ? aja.. jorden går under om tre år. fyfan vad jag ska leeva livet nu . hahaha !



jag och julia på hjärt och lung rädningsak i dag. vi äger på framstupa sidoläga, haha ser ni att jag tappade en tändare också.. han känner min pappa ;o han tror att jag röker ;o (A)


Kommentarer
Postat av: line

oj. haha, lite busted Julia ;P

2009-11-13 @ 08:15:48
URL: http://thatsline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du röker visst bildn i dit album din tönt, du är en smurf en liten skit! sluta lek ojjj fett cool du tappa tändare ,du är baara mobbad.

2009-11-15 @ 02:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0