inte trött !

hej bloggen, igår var ju jag erica och evelina hos ngn andreas och kollade på film . men de var fett tråkigt, för alla kilalrna som var där trodde jga var fett dum -.- för jag förstog inte filmen :O bara jag sa ngt suckade dom, grymt iriterande, så alla drog, förutom han som bodde där, och sen gick vi till bussen och åkte till erica ocg sov där :) sen har jag och erica legat i sängen till klockan fem, så jag e grymt pigg ! men jag vill sova.. problemproblemproblem.. haha, justem jag bråkade med min mamma idag, så jag har utegångsförbud i två veckor.. plus helgerna typ.. fan mitt liv suuuger ! .. nej, de duger inte alls :p aja nu ska jag försöka sova :) pusspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0