duschat

hejhej, jag kom nyss ut ur duschen, idag har jag nt gjort så mkt, jag åkte till min bästa kusin agnes ett tag, hon hade köpt en tröja till mig i åre, som de står åre på maha,  och sen fick jag nt göra ngt för jag hade nt vart hemma så mkt (?) aja.. men i kväll ska jag till bigben, evelinaas pappas standup club sak :) fett kul . aja, nu måste jag fixa mig, sen ska jag möta erica i gullmars, för hon ska också till bigben. juste, jag bloggade innan idag på ag´nes ipod touch men desparades inte .. aj puuuuuuusspuss

bild på osminkad julia i bilen i dag :) ni ser att det står j och ett hjärta på mobilen ? det stog j <3 j förut men ena jet rammlade av :( det stog gör johanna <3 julia (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0